Titel die je doelgroep raakt
Geef je droomklanten het gevoel dat je hen helemaal begrijpt en laat ze weten dat ze niet alleen zijn. Benoem pijnpunten, gevoelens of patronen waarin ze vastzitten en die ze graag willen veranderen.
Aanbod Een
Gebruik deze ruimte om een specifiek aanbod toe te lichten. Heb je verschillende (type) services, zijn meerdere opties mogelijk of werk je met modules/fases? Hier kan je dieper ingaan op je aanbod of op een onderdeel ervan.
Wat houdt het in, hoe verloopt het, wat is het eindresultaat en wie heeft baat bij dit aanbod?
✿ Een voordeel, resultaat of positieve eigenschap
✿ Een ander voordeel, resultaat, positieve eigenschap
✿ Nog een voordeel, resultaat of positieve eigenschap
Aanbod Twee
Gebruik deze ruimte om een specifiek aanbod toe te lichten. Heb je verschillende (type) services, zijn meerdere opties mogelijk of werk je met modules/fases? Hier kan je dieper ingaan op je aanbod of op een onderdeel ervan.
Wat houdt het in, hoe verloopt het, wat is het eindresultaat en wie heeft baat bij dit aanbod?
✿ Een voordeel, resultaat of positieve eigenschap
✿ Een ander voordeel, resultaat, positieve eigenschap
✿ Nog een voordeel, resultaat of positieve eigenschap
Aanbod Drie
Gebruik deze ruimte om een specifiek aanbod toe te lichten. Heb je verschillende (type) services, zijn meerdere opties mogelijk of werk je met modules/fases? Hier kan je dieper ingaan op je aanbod of op een onderdeel ervan.
Wat houdt het in, hoe verloopt het, wat is het eindresultaat en wie heeft baat bij dit aanbod?
✿ Een voordeel, resultaat of positieve eigenschap
✿ Een ander voordeel, resultaat, positieve eigenschap
✿ Nog een voordeel, resultaat of positieve eigenschap
“Een persoonlijke getuigenis van je ideale klant krijgt hier een mooie plek. Welke positieve ervaring en resultaten benoemt deze klant? Waarom zouden andere klanten ook voor jou kiezen?”
Naam